Buďte srdečně vítání.....

18. 3. 2013

* víkend u nás *












 




8 komentářů:

  1. Když je celou zimu pravidelně krmíš, to se dělají fotky. Moje stádečko mě už pozná podle hlasu. Já nemám takové krásné laně, ale mám jak jinak já - no s parůžky.
    Včera šel krmit syn, nejdřív všech 12 hnalo ke krmelci a když poznali, že ho neznají, tak všechny mimo Lízy mazali pryč a Líza /stará šedivá srna, vždy odstrkávaná se konečně dosyta nakrmila.
    Obrázky na tom sněhu nemaj chybu. Líbí !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez foťáku "ani ránu"!! :-D
      No potřebovala bych lepší techniku, ale musím se tvářit spokojeně i s tím co mám :-D)
      Laně i s jelenem mi dělají radost...jen ty shozy (kde jsou, kdo je najde, já je chci)!!
      Srnčí tlupy nejsou o nic méně krásnější jak vysoká-nepodceňuj je!
      Takže už i syn je chodící krmelec jak mi tady myslivci říkají?? To je fajn...
      Pozdrav Líze, krásné šedé (však ona s jarem dostane hnědý nádech a znovu zkrásní :-)

      Vymazat
  2. Martinko, krásné fotky ...... přeju ti další úžasné "lovy beze zbraní" ...... Marki

    PS: Nebýt té roztomilé kombinézky tak ti napíšu, že na té čtyřkolce vypadáš fáááákt "drsně" chi, chi ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj zlatíčko, moc děkuji!
      Zbraně, to není nic pro mne...kdepak!
      Jsem šťasná, když vidím jak na mě ta má zvířecí familie čeká a říká si "to si zase pošmáknem" :-D

      PS:moje kombinéza vykouzlí usměv každému kdo mne vidí...
      Fajn dny přeji!

      Vymazat
  3. Shozy. Ty mě taky čilí. Krmím zde ty kozy už 20 let. Za odměnu Hance Líza a kolegyně sežrali každoročně lepší keře a kytky. Z 500 vysazených japonským topolů jsme letos sklidili 250, ostatní zničili srnci při vytloukání parůžků a víš kolik mi jich zde nechali? Jednoho takového
    dvouletého mrzáčka a jen letos se zde krmí 2 šesteráci a jeden čtverák /he - můj novotvar/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a to dostávají denně porci do svého korýtka....ale když ty keře mejí "šťávu"!
      To víte zvířata vědí, co je pro ně dobré..nesnědí jako my lidi kdejaký šmejd!
      TAK JIM TO ODPUSŤTE :-)
      Čtverák...to jako (ovčáci-čtveráci)..... :-D)
      Tak ať se jim dobře daří (jak topolům, tak roháčům, tj. zase můj výraz "-))

      Vymazat
  4. To musel být krááásný víkend.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano-ano to byl....je tu nádherně!
      Krásné dny přeji :-)

      Vymazat