Buďte srdečně vítání.....

10. 7. 2012

* VYSVĚDČENÍ *

Tak nám dětičky jsou zase o rok moudřejší a čekají je krásné prázdniny...tedy snad krásné :-D
Sabinka ukončila devátou třídu, kterou korunovala jak jinak...samými jedničkami a Táda, náš prvňáček.....HURÁ, také samé jedničky!
Musím přiznat, že s prvňáčkem-klukem bylo více práce a jsem šťastná, že ten "první krok" máme za sebou :-D
Od září nás čeká zase těžké období se Sabinkou v prvním ročníku na lyceu, tak uvidíme...
Chuděra na konci školního roku si teprve uvědomila, že jí končí jedna etapa života a spolužáky s kterými prošla dětstvím právě opouští....bylo to velmi smutné na rozlučce! Já sama jsem ji téměř celou probrečela!
Byla velmi povedená a dojemná.Děti v této třídě byli vyjímečné osobnosti a mě samotné vstoupily do srdce.
Kamarádka Káťa od první třidy spolu se Sabinkou ruku v ruce, vždy a všude spolu....
Přikládám několik fotek z rozločení deváťáků.









3 komentáře:

  1. Oba chválím a gratuluji ke krásnému vysvědčení. Omlouvám se Sabince, že jsem jí léta při cestě ze školy trápil otázkou > co nese v ruksaku>. Nu což, už je to slečna a nesluší se dědkovi neomaleně vyzvídat,fandit jí však můžu dál bez ptaní. Vždy jsem měl slabost pro chytré, pracovité a nadané, přitom skromné lidi. V této republice jich moc není. Krásné prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  2. Buteo, vyřídila jsem a není třeba se omlouvat :-D, zasmála se! Věřím, že nám bude dělat radost i nadále...

    Fajn dny, Safari

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji k nádhernému vysvědčení.

    OdpovědětVymazat